/

4-semestralne

Zarządzanie – II stopnia

Zarządzanie – II stopnia

Koszt miesięczny: 600 zł

Koszt semestralny: 2700 zł

Koszt całkowity: 10000 zł

Czas trwania: 4-semestralne

Data inauguracji: 18.10

Tryb: Studia niestacjonarne, Studia stacjonarne

O KIERUNKU

Studia magisterskie z zarządzania na Uczelni Łukaszewski to zaawansowany program edukacyjny, który przygotowuje studentów do skutecznego zarządzania w zróżnicowanych środowiskach biznesowych i organizacyjnych. Program kładzie szczególny nacisk na rozwój praktycznych umiejętności zarządzania, umożliwiając absolwentom efektywne identyfikowanie i rozwiązywanie złożonych problemów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, materialnymi, finansowymi i informacyjnymi. Studenci uczą się także analizować i diagnozować problemy organizacyjne oraz opracowywać rozwiązania, które pozwalają na optymalizację procesów biznesowych.

CEL KSZTAŁCENIA

Celem studiów jest:

  • Wyposażenie studentów w zaawansowaną wiedzę z zakresu zarządzania – zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, niezbędną do podejmowania strategicznych decyzji w organizacjach.
  • Rozwinięcie umiejętności analizy i diagnozowania problemów organizacyjnych – absolwenci będą potrafili identyfikować obszary wymagające poprawy i wdrażać efektywne rozwiązania.
  • Przygotowanie do zarządzania procesami i zadaniami w różnych organizacjach gospodarczych – studenci nabędą umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu, zarządzania projektami oraz poprawy efektywności procesów.

Co zyskasz po ukończeniu studiów magisterskich z zarządzania?
Studia magisterskie na kierunku Zarządzanie w Uczelni Łukaszewski oferują solidną podstawę teoretyczną i praktyczną, która umożliwia zdobycie umiejętności potrzebnych do zarządzania zasobami w organizacjach różnej wielkości. Absolwent będzie posiadał kompetencje w zakresie strategicznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz wdrażania efektywnych procesów zarządzania.

ADRESACI STUDIÓW

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów studiów licencjackich, którzy pragną kontynuować edukację na wyższym poziomie w zakresie zarządzania.
  • Osób pracujących w firmach i instytucjach, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i rozwinąć umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania w organizacjach.
  • Przedsiębiorców i menedżerów, którzy dążą do pogłębienia swojej wiedzy na temat nowoczesnych metod zarządzania oraz strategii biznesowych.

Jakie kwalifikacje zdobędziesz?
Studia magisterskie na kierunku Zarządzanie są doskonałym wyborem dla osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania projektami, zasobami ludzkimi oraz finansami w różnych typach organizacji. Uczestnicy będą w stanie skutecznie podejmować decyzje strategiczne i zarządzać zespołami, zasobami oraz projektami, co pomoże im awansować na wyższe stanowiska menedżerskie.

WYKŁADOWCY

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków i teoretyków z zakresu zarządzania, ekonomii oraz innych pokrewnych nauk. Wykładowcy posiadają doświadczenie zawodowe w różnych branżach, co pozwala na wdrażanie skutecznych metod zarządzania oparte na realnych przykładach. Ich wiedza i doświadczenie gwarantują wysoki poziom merytoryczny i praktyczne podejście do omawianych zagadnień.

Zdjęcie przedstawia mężczyznę w średnim wieku ubranego w elegancki ciemny garnitur, białą koszulę i jasnoróżowy krawat. Ma krótkie, jasne włosy i delikatny uśmiech. Patrzy bezpośrednio w obiektyw. Tło zdjęcia jest rozmyte, z widocznymi elementami w kolorach czerwonym, białym i czarnym, co może sugerować oficjalne wydarzenie lub targi biznesowe. Styl fotografii sugeruje, że jest to formalny portret biznesowy lub medialny.

dr inż. Piotr Zych, MBA

Absolwent Instytutu Inżynierów Lotnictwa Cywilnego w Rydze – inżynier mechanik (specjalność wg. ICAO 1610), doktorat z aerodynamiki lotniczej.

Manager z ponad 30-letnim stażem w handlu zagranicznym, z wieloletnim doświadczeniem na rynkach Azji Centralnej krajów rosyjskojęzycznych, z kilkukrotnym stałym wieloletnim pobytem stałym za granicą (Londyn, Bukareszt, Nowy Jork, Ryga), pasjonat orientalistyki, praktyk businessu w krajach wschodnich i w regionie Azji Centralnej.

Praktyk i wieloletni realizator projektów polskiego eksportu na rynkach uważanych za trudne i nieznane np. realizował dostawy do Uzbekistanu przetwórczych linii przemysłu spożywczego (96) finansowane w ramach międzyrządowego kredytu pomocowego.

Uczestniczył jako zaproszony ekspert w organizacji szkoleń UNIDO w Warszawie nt. rosyjskojęzycznych rynków wschodnich, ze szczególnym wskazaniem rynków azjatyckich takich jak Uzbekistan i Kazachstan.

Prowadził na SGH (Podyplomowe Studium Handlu ze Wschodem, 2007-2009) wybrane zajęcia poświęcone współpracy handlowej z rynkami rosyjskojęzycznymi.

Uczestniczył z przygotowaniach do Zebrania Założycielskiego (2008) na którym powołano Polsko-Kazachstańską Izbę Handlowo-Przemysłową.

Od 2010 roku prowadził projekty eksportowe polskich urządzeń i technologii na rynki Algierii i Senegalu.

Członek Założyciel (2002) Polsko-Arabskiej Izby Gospodarczej.

Członek PPCC Polsko-Portugalskiej Izby Gospodarczej.

hobby – instruktor strzelectwa sportowego (licencja sportowa), lotnictwo ultralekkie pilot amator.

dr inż. Bogusław Hajdasz

Specjalista ds. zarządzania

Dr inż. Bogusław Hajdasz jest praktykiem zarządzania i jednocześnie wykładowcą uniwersyteckim. Z wykształcenia jest doktorem ekonomii i mgr inż. mechanikiem. Ukończył także Executive MBA na Aalto Business School Helsinki oraz kurs menedżerski na Kellogg School of Management w USA. Jako menedżer przeszedł całą drogę zawodową od inżyniera i handlowca do Prezesa Zarządu firmy. Od prawie 20 lat zarządza firmami produkcyjno-handlowymi w różnych kulturach organizacyjnych. Pracował dla brytyjskiego Aral/BP, duńskiego Cembrit SA, francuskiego Bostik/Total, koreańskiego Daewoo, niemieckiego VW i belgijskiego Deceuninck oraz dla polskiej Alchem Grupa. Posiada doświadczenie w zarządzaniu firmami ponad 1 mld zł obrotu i zatrudniającymi ponad 1500 pracowników oraz w zarządzaniu dużymi projektami m.in. budowa nowej fabryki, wdrożenie nowego systemu ERP. Wraz ze swoim zespołem zdobywał nagrody m.in.: Złoty Medal Targów Budma, Acantus Aurelius i Teraz Polska.

Od 2012 roku Bogusław Hajdasz prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA. Jego szerokie zainteresowania naukowe obejmują m.in. zarządzanie strategiczne i podejmowanie decyzji, zarządzanie kryzysowe i odnowę strategiczna po kryzysie, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami, transformacje biznesu i nowe modele biznesowe oraz ekonomię behawioralną.

Dorobek naukowy Bogusława Hajdasza obejmuje:

  • Książka „Wybory strategiczne podczas odnowy przedsiębiorstwa” 2017 HP
  • Artykuły naukowe:

– „Strategia cyberbezpieczeństwa Rzeczpospolitej Polskiej – ewolucja i nowe wyzwania” w Polityka gospodarcza wobec współczesnych wyzwań 2022 Toruń

– „Aktualne wyzwania w zarządzaniu nadzorem korporacyjnym w Polsce” w Polityka gospodarcza wobec współczesnych wyzwań  2021 Toruń

– „Możliwość badania wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach przy wykorzystaniu metodologii teorii ugruntowanej” 2017
– „Zarządzanie procesem uczenia się przedsiębiorstwa w sieci” Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ‘Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się” 2013
– „Wybory strategiczne podczas odnowy przedsiębiorstwa” Studia Oeconimica Posnaniensia 2014 Poznań

dr hab. Piotr Solarz

Specjalista ds. optymalizacji administracji

Prof. ULU dr hab. Piotr Solarz jest doktorem habilitowanym nauk społecznych w zakresie nauki o polityce i administracji. W 2002 roku był doktorantem na Uniwersytecie Warszawskim, następnie stypendystą Fundacji Konrada Adenauera i stażystą w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu w Hamburgu. W latach  od 2007 do  2019 pełnił funkcję Dziekana Nauk Społecznych w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Pracował również jako ekspert  w zakresie optymalizacji administracji dla instytucji publicznych w Polsce. Otrzymał grant „Europeizacja i jej transfer na polityki publiczne państwa UE. Wybrane przykłady i wnioski.”

dr Gabriela Misiura

Socjolog, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi z wieloletnim doświadczeniem w polskich, brytyjskich, belgijskich i amerykańskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Specjalizuje się w badaniach jakościowych: etnograficznych i antropologicznych organizacji. Autorka publikacji naukowych wydawanych zarówno w Polsce jak i za granicą, koncentrujących się głównie na zarządzaniu międzykulturowym. Wykładowczyni akademicka na UWSB Merito w Gdańsku i Gdyni oraz Uczelni Łukaszewski. Pełni funkcję Prorektora ds. Jakości Kształcenia na Uczelni Łukaszewski, gdzie odpowiada również za rozwój nauki i badań. 
Obszary zainteresowań naukowych to: zarządzanie międzykulturowe, rola zaufania w społeczeństwie i procesach zarządzania, a także zagadnienia związane z migracjami, szczególnie adaptacja migrantów w przedsiębiorstwach w Polsce oraz mechanizmy wspierające ich integrację w środowisku pracy.

dr n. ekon. Henryk Borko

Specjalista ds. ekonomii

Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomia. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Pancernych w Poznaniu. Następnie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej [doktorat]. Autor kilkunastu książek poświęconych przedsiębiorczości i współpracy międzynarodowej, w tym:

Ekonomia transformacji – tranzytologia – dwa tomy – wyd. w j. rosyjskim – grudzień 2016 i luty 2019;
Gospodarki w dobie kryzysu ekonomicznego – spojrzenie retrospektywne– 2016;
Otoczenie międzynarodowe – szanse i zagrożenia dla gospodarek – 2016;
Borko H. (red. naukowa), Przemiany w gospodarkach – 2015;
Uwarunkowania rozwoju współczesnych gospodarek. Zasady ekonomicznego myślenia – 2014.

Autor publikacji o współpracy Polski z poszczególnymi krajami na gruncie gospodarczym. W latach 2000-2006 ekspert ds. rynków wschodnich UNIDO ITPO ONZ, autor poradników dla przedsiębiorców, zwłaszcza dot. rynków Wschodu (od Białorusi, Ukrainy, Mołdowy po Uzbekistan). Ekspert w b. Ministerstwie Gospodarki, b. Ministerstwie Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. programów unijnych – praktyczna ocena wniosków. Wyróżniony Nagrodą I Stopnia Rektora Szkoły Głównej Handlowej – nagroda zespołowa – za publikację poświęconą gospodarczemu sąsiedztwu Polski. Pięciokrotnie wyróżniony przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich dyplomem, medalem i tytułem – Publicysta Ekonomiczny Roku.
Wykładowca, dziekan, rektor w uczelniach – Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna, Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości w Gliwicach,
Wykładowca: Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, Szkoła Głowna Handlowa. Prowadzenie prac licencjackich i magisterskich na I i II poziomie studiów.
Specjalizacja: finanse i ekonomia, biznes plan, handel zagraniczny, zarządzanie projektami, konkurencyjność przedsiębiorstw, internacjonalizacja firm.
Starszy specjalista do spraw analizy finansowej i zarządzania projektami innowacyjnymi. Instytut Technik Innowacyjnych EMAG – Sieć Łukasiewicz – Katowice.

dr Krzysztof Janik

Rektor

Absolwent wydziału Prawa UJ, doktor nauk politycznych. W latach 1993-2005 poseł na Sejm RP, 1995-1997 Podsekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP, 2001-2004 Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji. Od ponad dwudziestu lat dydaktyk i pracownik naukowy m.in. na Uniwersytecie im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, Akademii Obrony Narodowej, Uczelni Łukaszewski. Na tej ostatniej od roku sprawuje funkcję Rektora. W badaniach specjalizuje się w problematyce bezpieczeństwa narodowego, zwłaszcza wewnętrznego. Interesują go polityczne, ideowe i instytucjonalne aspekty bezpieczeństwa, teoretyczne i praktyczne problemy funkcjonowania państwa i władzy publicznej. Wydał książkę: „Państwo, polityka, bezpieczeństwo wewnętrzne” (Toruń 2021). Na przestrzeni ostatnich 10 lat opublikował ponad 20 prac naukowych i ponad 100 artykułów popularno-naukowych i publicystycznych. Ma doświadczenie w badaniach terenowych.

mgr Dominik Krawczyk

Specjalista ds. prawoznawstwa

Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, aplikant prokuratorski. Obecnie współpracuje z jedną z czołowych kancelarii prawniczych w Warszawie, wcześniej zdobywał doświadczenie w instytucjach państwowych poznając prawo karne w każdym jego aspekcie. Obecnie jest również wykładowcą prawoznawstwa na jednej z uczelni warszawskich, po zdanych egzaminach wstępnych rozpocznie aplikację adwokacką.
Na co dzień zajmuje się zagadnieniami z zakresu prawa karnego i prawa karnego gospodarczego. Specjalizuje się w zagadnieniach white collar crime. Uczestniczy w projektach prowadzonych na rzecz podmiotów gospodarczych i osób fizycznych, dokonując analizy zagadnień z zakresu potencjalnej odpowiedzialności karnej, bierze także udział w bieżącym doradztwie prawnym na rzecz klientów kancelarii oraz pełni rolę doradcy Zarządu jednej ze spółek.

PROGRAM

PROGRAM KSZTAŁCENIA na kierunku: ZARZĄDZANIE

 

Semestr 1

  • Koncepcje zarządzania
  • Makroekonomia
  • Prawo cywilne i gospodarcze
  • Etyka w zarządzaniu
  • Statystyka
  • Informatyczne systemy zarządzania
  • Społeczne aspekty zarządzania
  • Psychologia w zarządzaniu
  • Język obcy specjalistyczny I

Semestr 2

  • Metody podejmowania decyzji menedżerskich
  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie procesami
  • Rachunkowość zarządcza
  • Przedsiębiorczość
  • Negocjacje w biznesie
  • Metody badań społecznych
  • Język obcy specjalistyczny I
  • Praktyki

Semestr 3

  • Zarządzanie zmianą
  • Komunikacja interpersonalna
  • Seminarium magisterskie
  • Zarządzanie kapitałem obrotowym firmy
  • Zarządzanie innowacjami
  • Rozwój systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
  • Biznes międzynarodowy
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości
  • Praktyki

Semestr 4

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem-dylematy, błędy
  • Zarządzanie stresem zawodowym
  • Zarządzanie kadrą menedżerską
  • Kompendium wiedzy współczesnego menedżera
  • Coaching i mentoring
  • Seminarium magisterskie

SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwent studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie będzie posiadał:

  • Zaawansowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu zarządzania, ekonomii oraz zarządzania projektami.
  • Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania złożonych problemów organizacyjnych w różnych branżach.
  • Kompetencje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, materialnymi, finansowymi oraz informacyjnymi.
  • Zdolność do efektywnego zarządzania procesami i zadaniami w różnych organizacjach gospodarczych, z uwzględnieniem optymalizacji i innowacyjnych metod zarządzania.

Na jakich stanowiskach możesz pracować po ukończeniu studiów?
Absolwent studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie w Uczelni Łukaszewski jest przygotowany do pracy na stanowiskach kierowniczych w firmach prywatnych, instytucjach publicznych, w branży consultingowej, oraz w organizacjach międzynarodowych. Może pełnić funkcje takie jak menedżer projektów, dyrektor ds. zarządzania, konsultant biznesowy czy specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi.

WYMAGANIA, OPŁATY

  1. 2 x Umowa o naukę (jeden egzemplarz na prośbę będzie dla Państwa). Na umowie proszę wypełnić pola zaznaczone kolorem szarym (data zawarcia umowy dotyczy dnia wypełniania dokumentów, prosimy również o zaznaczenie opcji płatności)
  2. 1 x Wniosek o przyjęcie na studia
  3. 1 x Oświadczenie RODO
  4. 1 x Oświadczenie o studiowaniu Online
  5. 1 x Ślubowanie
  6. 1 x zdjęcie  w formie papierowej (podpisane) 3,5 x 4,5 cm
  7. 1 x Kopia dyplomu ukończenia studiów I stopnia

 

Na kopii wymagane jest poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem (notarialnie, przez zakład pracy, urząd gminy bądź samodzielnie)

W przypadku poświadczenia samodzielnego prosimy o zapis ,,Oświadczam, iż niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem’’ (czytelny podpis).

TERMINY ZJAZDÓW

Terminy Zjazdów w roku akademickim 2025/2026

Studia magisterskie

ZARZĄDZANIE

Semestr Letni:

  1. I. 01 – 02 marzec 2025 r. – zajęcia stacjonarne
  2. II. 15 – 16 marzec 2025 r. – zajęcia online
  3. III. 22 – 23 marzec 2025 r. – zajęcia online
  4. IV. 05 – 06 kwiecień 2025 r. – zajęcia online
  5. V. 26 – 27 kwiecień 2025 r. – zajęcia stacjonarne
  6. VI. 10 – 11 maj 2025 r. – zajęcia stacjonarne
  7. VII. 24 – 25 maj 2025 r. – zajęcia online
  8. VIII. 14 – 15 czerwiec 2025 r. – zajęcia stacjonarne

21 – 22 czerwiec 2025 r. – sesja egzaminacyjna

28 czerwiec 2025 r. – egzamin dyplomowy po III roku (stacjonarnie)

06 – 07 wrzesień 2025 r. – poprawkowa sesja egzaminacyjna

Wyszukiwarka...

Polecane...

Uczelnia

Białe logo Uczelni Łukaszewski

Łukaszewski

Imię *
Nazwisko *
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Temat pytania *
Treść pytania *
Podaj wynik 3+3= *

Zarządzanie – II stopnia

Rodzaj studiów: Studia Magisterskie

Imię *
Nazwisko *
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Wybierz tryb Studiów *
Podaj wynik 3+3= *
Całkowity koszt Studiów:  
0.00
Całkowity koszt Studiów po promocji:  
0.00