MBA

/

2-semestralne

MBA – Human Resources

MBA – Human Resources

Koszt roczny: 18000 zł

Koszt całkowity: 18000 zł

Czas trwania: 2-semestralne

Data inauguracji: 03.2025

Tryb: Studia niestacjonarne, Zajęcia hybrydowe - łączone na Uczelni i online

O KIERUNKU

Program MBA – Human Resources oferowany przez Uczelnię Łukaszewski to prestiżowe, roczne studia zaprojektowane z myślą o osobach pragnących osiągnąć mistrzostwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Kierunek ten jest prowadzony w języku polskim i realizowany w trybie hybrydowym, co pozwala na elastyczne dopasowanie nauki do harmonogramu słuchaczy. Studia łączą praktyczne aspekty HR z aktualną teorią zarządzania, gwarantując wszechstronne przygotowanie do pracy na kluczowych stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

.

.

Dlaczego warto wybrać MBA – Human Resources?

  1. Elastyczność nauki – tryb hybrydowy dostosowany do indywidualnych potrzeb.
  2. Prestiżowe wykształcenie – tytuł MBA jest ceniony w biznesie i pozwala na objęcie stanowisk zarządczych w działach HR oraz w spółkach państwowych i samorządowych.
  3. Aktualna wiedza z zakresu HR – program uwzględnia najnowsze trendy i narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi.
  4. Kadra ekspertów – zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków biznesowych z Polski i zagranicy.
  5. Wszechstronny rozwój umiejętności – absolwenci zdobywają kompetencje nie tylko w obszarze HR, ale również w zarządzaniu zmianą i budowaniu relacji w środowisku biznesowym.

CEL KSZTAŁCENIA

Program ma na celu:

  1. Przygotowanie liderów HR do efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach różnej wielkości.
  2. Rozwinięcie umiejętności tworzenia i wdrażania strategii personalnych oraz zarządzania zmianą w organizacji.
  3. Udoskonalenie kompetencji w zakresie budowania relacji biznesowych i prowadzenia negocjacji w środowisku korporacyjnym.
  4. Zdobycie wiedzy, która umożliwi podjęcie roli menedżera HR lub doradcy w zakresie polityki personalnej.

 

ADRESACI STUDIÓW

Program jest dedykowany dla:

  1. Absolwentów studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich), którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i kwalifikacje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
  2. Menedżerów HR, którzy pragną doskonalić swoje kompetencje i zdobyć prestiżowy tytuł MBA.
  3. Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą, którzy chcą lepiej zarządzać swoim zespołem.
  4. Specjalistów ds. HR, aspirujących do awansu na wyższe stanowiska menedżerskie.

WYKŁADOWCY

Kadrę dydaktyczną programu MBA – Human Resources stanowią:

  • Eksperci HR z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach.
  • Praktycy biznesowi z branż takich jak IT, finanse, produkcja i consulting.
  • Akademicy i trenerzy specjalizujący się w zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych oraz kreowaniu polityki personalnej.

Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu słuchacze zdobywają zarówno praktyczne umiejętności, jak i teoretyczną podstawę do skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi.

Krzysztof Zanussi

Specjalista ds. świata filmowego

Urodzony w 1939 roku w Warszawie. W latach 1955-59 studiował na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestniczył w wykładach na temat filmu prowadzonych w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk w Warszawie (1956-1957). Od 1959 roku studiował na Wydziale Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. W 1960 roku rozpoczął studia na Wydziale Reżyserii Łódzkiej Szkoły Filmowej, którą ukończył w 1966 roku.

Od 1966 roku zrealizował wiele filmów dokumentalnych, fabularnych dla kina i telewizji tak w Polsce jak i za granicą. Jest autorem lub współautorem scenariuszy swoich filmów. Niektóre z nich zostały opublikowane: w Polsce (4 tomy), we Włoszech (2 tomy), oraz w Rosji, na Węgrzech, w Niemczech, Czechach i w Indiach.

Od 1979 roku jest dyrektorem i kierownikiem artystycznym Studia Filmowego „TOR”. Reżyseruje przedstawienia operowe i teatralne w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, we Włoszech, Francji i Rosji. W marcu 1990 roku został wybrany Prezydentem Federacji Europejskich Realizatorów Audiowizualnych (FERA). Od 1992 roku jest profesorem Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Jest członkiem Polskiego PEN-Clubu, Stowarzyszenia Pisarzy i Polskiej Akademii Umiejętności.

mgr Janusz Piechociński

prof. Uczelni Łukaszewski

Poseł na Sejm I i II kadencji (1991–1997), IV kadencji (2001–2005) oraz VI i VII kadencji (2007–2015). W latach 2012–2015 wiceprezes Rady Ministrów i minister gospodarki, a także prezes PSL. W 1987 ukończył studia na Wydziale Handlu Wewnętrznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki. W latach 1987–1999 pracował jako nauczyciel akademicki w Katedrze Historii Gospodarczej SGPiS/SGH.
Od 2016 roku pełni funkcję prezesa Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja.

Bogusław Chrabota

Specjalista ds. dziennikarstwa

Bogusław Chrabota, dziennikarz, publicysta i pisarz, od 2 stycznia 2013 roku redaktor naczelny Rzeczpospolitej. Urodził się w Krakowie. Debiutował w prasie niezależnej w 1986 roku. Do roku 1989 współpracował z różnymi tytułami prasy podziemnej i emigracyjnej. W latach 1990-1993 związany z TVP (min. wice dyrektor TAI). Od 1993 roku pracował w Telewizji Polsat pełniąc w niej m.in. funkcje dyrektora programowego, szefa anteny, dyrektora zarządzającego, szefa kanałów tematycznych, szefa informacji i publicystyki. Komentator Polskiego Radia Program 3, Tok FM i Radia PiN.
Autor książek, publicysta prasowy i felietonista. Od 1995 roku wykładowca akademicki (UJ, UW, uczelnie warszawskie – Koźmiński, Łazarski, SWPS). Ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek założyciel Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego (1987). Członek Polskiego Stowarzyszenia Bluesowego. Od 2019 roku prezes Izby Wydawców Prasy, od jesieni 2020 wiceprezes European Newspapers Publishers Association (ENPA).

dr inż. Bogusław Hajdasz

Specjalista ds. zarządzania

Dr inż. Bogusław Hajdasz jest praktykiem zarządzania i jednocześnie wykładowcą uniwersyteckim. Z wykształcenia jest doktorem ekonomii i mgr inż. mechanikiem. Ukończył także Executive MBA na Aalto Business School Helsinki oraz kurs menedżerski na Kellogg School of Management w USA. Jako menedżer przeszedł całą drogę zawodową od inżyniera i handlowca do Prezesa Zarządu firmy. Od prawie 20 lat zarządza firmami produkcyjno-handlowymi w różnych kulturach organizacyjnych. Pracował dla brytyjskiego Aral/BP, duńskiego Cembrit SA, francuskiego Bostik/Total, koreańskiego Daewoo, niemieckiego VW i belgijskiego Deceuninck oraz dla polskiej Alchem Grupa. Posiada doświadczenie w zarządzaniu firmami ponad 1 mld zł obrotu i zatrudniającymi ponad 1500 pracowników oraz w zarządzaniu dużymi projektami m.in. budowa nowej fabryki, wdrożenie nowego systemu ERP. Wraz ze swoim zespołem zdobywał nagrody m.in.: Złoty Medal Targów Budma, Acantus Aurelius i Teraz Polska.

Od 2012 roku Bogusław Hajdasz prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA. Jego szerokie zainteresowania naukowe obejmują m.in. zarządzanie strategiczne i podejmowanie decyzji, zarządzanie kryzysowe i odnowę strategiczna po kryzysie, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami, transformacje biznesu i nowe modele biznesowe oraz ekonomię behawioralną.

Dorobek naukowy Bogusława Hajdasza obejmuje:

  • Książka „Wybory strategiczne podczas odnowy przedsiębiorstwa” 2017 HP
  • Artykuły naukowe:

– „Strategia cyberbezpieczeństwa Rzeczpospolitej Polskiej – ewolucja i nowe wyzwania” w Polityka gospodarcza wobec współczesnych wyzwań 2022 Toruń

– „Aktualne wyzwania w zarządzaniu nadzorem korporacyjnym w Polsce” w Polityka gospodarcza wobec współczesnych wyzwań  2021 Toruń

– „Możliwość badania wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach przy wykorzystaniu metodologii teorii ugruntowanej” 2017
– „Zarządzanie procesem uczenia się przedsiębiorstwa w sieci” Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ‘Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się” 2013
– „Wybory strategiczne podczas odnowy przedsiębiorstwa” Studia Oeconimica Posnaniensia 2014 Poznań

Justyna Orzeł

Specjalistka ds. strategii HR

Justyna Orzeł jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz certyfikowanym coachem Erickson Professional Coach. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach jako dyrektor zasobów ludzkichi tworzyła i realizowała strategię HR Carrefour Polska. Sekretarz generalny i wiceprezes w Carrefour – odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR.

dr inż. Krzysztof Czerkas

Specjalista ds. funkcjonowania i zarządzania służbą zdrowia

Członek Rady Naczelnej Polskiej Federacji Szpitali w Warszawie (organizacja „ponad podziałami” zrzeszająca i reprezentująca ponad 220 szpitali polskich), partner w Formedis Medical Management & Consulting w Poznaniu, wykładowca i ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, specjalista w zakresie zarządzania, lider, były nauczyciel akademicki w Politechnice Gdańskiej, autor prac naukowo-badawczych oraz publikacji w specjalistycznych czasopismach branżowych (m.in. „Menedżer Zdrowia”). Posiada ponad 26-cio letnie doświadczenie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami w warunkach gospodarki rynkowej oraz w zarządzaniu podmiotami leczniczymi. W części swojej kariery zawodowej w branży związanej z ochroną zdrowia pracował m.in. na stanowisku Prezesa Zarządu Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o., który z sukcesem zrestrukturyzował i oddłużył, i Prezesa Zarządu Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o., był również Pełnomocnikiem Zarządu ds. wdrożeń programów naprawczych w prywatnej sieci EMC Instytut Medyczny S.A. we Wrocławiu. Pracę doktorską obronił w 1983 roku na Politechnice Gdańskiej. W 1999 r. ukończył prestiżowy kierunek międzynarodowych podyplomowych studiów menadżerskich Master of Business Administration (Uniwersytet Gdański, Copenhagen Business School, Antwerp University i FHTW Berlin). Dzięki umiejętnościom wnikliwej analizy rynku i otoczenia konkurencyjnego oraz znajomości zasad marketingu, promocji, sprzedaży i public relations wielokrotnie zajmował stanowiska kierownicze w zagranicznych przedsiębiorstwach operujących w Polsce (m.in. jako Prezes Zarządu i Dyrektor Oddziału FAILURE ANALYSIS ASSOCIATES Inc., Dyrektor Zarządzający w Ramboll Polska sp. z o.o. oraz w EVO INDUSTRIAL FLOORS sp z o.o.) oraz w dużych przedsiębiorstwach krajowych.

dr Renata Rybacka

Trener NLP, Mentor Biznesu

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie, absolwentka studiów pedagogicznych, kursów psychologicznych i filozoficznych oraz podyplomowych studiów w zakresie Mediator Sądowy i Pozasądowy oraz Psychotraumatologii, Certyfikowany Trener metody Neurolingwistycznego Programowania, Coach i Certyfikowany Mentor biznesowy .

UCZESTNICZKA WIELU MIĘDZYNARODOWYCH KONFERENCJI NAUKOWYCH W POLSCE I ZA GRANICĄ, AUTORKA KSIĄŻEK, BAJEK DLA DZIECI ORAZ KILKUNASTU ARTYKUŁÓW NAUKOWYCH O TEMATYCE M.IN. BEZPIECZEŃSTWA SPOŁECZNEGO, WPŁYWU WARTOŚCI MORALNYCH NA SPOŁECZEŃSTWO, SIŁY MEDIACJI CZY ZAGADNIEŃ FILOZOFICZNYCH.

mgr Elżbieta Szeligowska

Specjalista ds. Ekonomii

Absolwentka Executive MBA SGH WUM.

Ukończyła również studia podyplomowe w szkole głównej Handlowej z zakresu Zarządzania Podmiotami Leczniczymi oraz Audytu i kontroli wewnętrznej JSFP.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych z zakresu rachunkowości, ekonomii oraz planowania i analiz finansowych. Posiada praktyczną i teoretyczną znajomość zarządzania podmiotami leczniczymi. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno po stronie świadczeniodawcy jak i płatnika.

Członek założyciel oraz Wiceprezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Ekspertów Funduszy Unijnych w latach 2016-2022. Posiada również doświadczenie związane z pozyskiwaniem oraz rozliczaniem środków finansowych z UE. Od 2013 r. ekspert oceniający wnioski o dofinansowanie ze środków UE. Kierownik projektu na kwotę 250 mln. zł.

Członek Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza w latach 2010-2017.

Członek Rad Nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

dr n. ekon. Henryk Borko

Specjalista ds. ekonomii

Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomia. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Pancernych w Poznaniu. Następnie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej [doktorat]. Autor kilkunastu książek poświęconych przedsiębiorczości i współpracy międzynarodowej, w tym:

  1. Ekonomia transformacji – tranzytologia – dwa tomy – wyd. w j. rosyjskim – grudzień 2016 i luty 2019;
  2. Gospodarki w dobie kryzysu ekonomicznego – spojrzenie retrospektywne – 2016;
  3. Otoczenie międzynarodowe – szanse i zagrożenia dla gospodarek – 2016;
  4. Borko H. (red. naukowa), Przemiany w gospodarkach – 2015;
  5. Uwarunkowania rozwoju współczesnych gospodarek. Zasady ekonomicznego myślenia – 2014.

Autor publikacji o współpracy Polski z poszczególnymi krajami na gruncie gospodarczym. W latach 2000-2006 ekspert ds. rynków wschodnich UNIDO ITPO ONZ, autor poradników dla przedsiębiorców, zwłaszcza dot. rynków Wschodu (od Białorusi, Ukrainy, Mołdowy po Uzbekistan). Ekspert w b. Ministerstwie Gospodarki, b. Ministerstwie Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. programów unijnych – praktyczna ocena wniosków. Wyróżniony Nagrodą I Stopnia Rektora Szkoły Głównej Handlowej – nagroda zespołowa – za publikację poświęconą gospodarczemu sąsiedztwu Polski. Pięciokrotnie wyróżniony przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich dyplomem, medalem i tytułem – Publicysta Ekonomiczny Roku.

Wykładowca, dziekan, rektor w uczelniach – Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna, Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości w Gliwicach,

Wykładowca: Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, Szkoła Głowna Handlowa. Prowadzenie prac licencjackich i magisterskich na I i II poziomie studiów.

Specjalizacja: finanse i ekonomia, biznes plan, handel zagraniczny, zarządzanie projektami,  konkurencyjność przedsiębiorstw, internacjonalizacja firm.

Starszy specjalista do spraw analizy finansowej i zarządzania projektami innowacyjnymi. Instytut Technik Innowacyjnych EMAG – Sieć Łukasiewicz – Katowice.

prof. Abraham Barrero Ortega

Specjalista ds. prawa konstytucyjnego

Profesor prawa konstytucyjnego na Uniwersytecie w Sewilli (Hiszpania) i akredytowany profesor tej specjalności.

Był profesorem wizytującym na różnych uniwersytetach w Europie i Ameryce Łacińskiej. Jest autorem „Nowych praw i gwarancji” (2019), „Karty praw podstawowych UE” (2019), „Odrodzenia demokracji i strategii przestępczych w walce z korupcją” (2018) oraz „Wolności religijnej w Hiszpanii”. (2006). Jego główne kierunki badawcze to dogmatyka praw podstawowych – zwłaszcza wolności myśli, sumienia i wyznania – proces konstytucjonalizacji Unii Europejskiej, a ostatnio także prawne strategie walki z korupcją. Regularnie publikuje w głównych czasopismach swojej dyscypliny.

mgr Sławomir Jeneralski

ZAGADNIENIA PROGRAMOWE

Program studiów obejmuje kluczowe zagadnienia:

  1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi – wprowadzenie do strategii HR.
  2. Kreowanie polityki personalnej – budowanie i wdrażanie strategii personalnych w organizacjach.
  3. Zarządzanie procesami HR – rekrutacja, onboarding, ocena pracownicza, rozwój talentów.
  4. Zarządzanie zmianą w organizacji – planowanie i wdrażanie zmian w strukturze zespołów oraz procesów.
  5. Budowanie relacji w środowisku biznesowym – komunikacja interpersonalna, negocjacje, mediacje.
  6. Prawo pracy i ochrona danych osobowych – obowiązki pracodawcy w świetle przepisów prawa.
  7. Nowoczesne narzędzia HR – wykorzystanie technologii w rekrutacji, zarządzaniu i analizie danych personalnych.

SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwent programu MBA – Human Resources będzie:

  • Gotowy do pełnienia kluczowych funkcji menedżerskich w działach HR, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.
  • Biegły w projektowaniu polityki personalnej, zarządzaniu procesami HR oraz wdrażaniu zmian w organizacji.
  • Zorientowany na rozwój relacji biznesowych oraz komunikację z zespołem.
  • Posiadał kompetencje przywódcze, umożliwiające efektywne zarządzanie zespołami i prowadzenie negocjacji na różnych szczeblach.
  • Przygotowany do pracy w środowisku międzynarodowym dzięki zdobytej wiedzy i nowoczesnym narzędziom HR.

WYMAGANIA, OPŁATY

Ukończenie programu Master of Business Administration (MBA) spełnia wymogi art. 19 ust. 1 ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 2259). Oznacza to, że absolwenci są uprawnieni do:

  • Zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa, spółkach samorządowych oraz innych podmiotach publicznych.

Program MBA – Human Resources w Uczelni Łukaszewski to krok w stronę rozwoju kariery na najwyższym poziomie.

Polecane

MBA

Koszt roczny: 17000 zł

Inauguracja: 03.2025

Czas trwania: 4-semestralne

Tryb: Studia niestacjonarne, Zajęcia hybrydowe – łączone na Uczelni i online

MBA

Koszt roczny: 20000 zł

Inauguracja: 10.2025

Czas trwania: 2-semestralne

Tryb: Studia niestacjonarne, Zajęcia hybrydowe – łączone na Uczelni i online

MBA

Koszt roczny: 24000 zł

Inauguracja: 03.2025

Czas trwania: 3-semestralne

Tryb: Studia niestacjonarne, Zajęcia hybrydowe – łączone na Uczelni i online

Wyszukiwarka...

Polecane...

Studia Niestacjonarne, Zajęcia 100%

Studia Niestacjonarne, Zajęcia 100%

Studia Niestacjonarne, Zajęcia 100%

Uczelnia

Łukaszewski

Imię *
Nazwisko *
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Temat pytania *
Treść pytania *
Podaj wynik 3+3= *

MBA – Human Resources

Rodzaj studiów: MBA

Imię *
Nazwisko *
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Wybierz tryb Studiów *
Podaj wynik 3+3= *
Całkowity koszt Studiów:  
0.00